Om du har Telenor finns det 4 olika alternativ: 

  1. Logga in på “Mina sidor” https:/o/www.telenor.se/mitt-telenor/ och registrera ditt kontantkort. 
  2. Via sms kan du enkelt registrera ditt kontantkort.
    Skicka ett sms från det kontantkort du vill registrera med texten “REG” MELLANSLAG “Personnummer” till telefonnummer 222. Ex: (REG 9222022202)
  3. Kontakta Telenors kundservice på telefonnummer 020-222 222. 
  4. Du kan givetvis besöka en Telenor butik. Ta med dig legitimation samt ditt kontantkort. 

Om du har Tre som operatör finns det 3 olika alternativ: 

  1. Logga in på “Mitt 3” https://accounts.tre.se/logga-in/bf3ae455-c3a4-4838-a125-9f9b56d41de7/c 
  2. Via sms kan du enkelt registrera ditt kontantkort.
    Skicka sms från det kontantkort du vill registrera med texten “Kontant” till 720000. Därefter får du en länk där du enkelt registrerar ditt kontantkort.  
  3. Kontakta Tres kundservice på telefonnummer 0771-735 300 

 Om du har Telia som operatör finns det 3 olika alternativ: 

  1. Gå in på Telias hemsida och följ instruktionerna https://www.telia.se/privat/ladda/refill/registrera-refill 
  2. Ring till 454 och följ instruktionerna.
  3. Kontakta Telias kundservice på telefonnummer 90200 .

 
Om du har Comviq som operatör finns det 2 olika alternativ: 

  1. Logga in på www.comviq.se på “Mina sidor” och gå sedan in på registrera. 
  2. Kontakta Comviq kundservice telefonnummer 0772-212121 alt. Gå in på deras hemasida https://www.comviq.se/kundservice 

 Om du har Halebop som operatör finns det 2 olika alternativ: 

  1. Via det kontantkort du vill registrera ringer du till 148. Du anger 20-siffriga koden som finns bak på ditt SIM-kort. Tips! Ta ur SIM-kortet innan du ringer.
  2. Gå in på https://www.halebop.se/mitt-halebop och logga in på “Mina sidor”. Gå sedan in på fliken Abonnemang och därefter klickar du på kugghjulet och sedan “Lägg till kontantkort”.  

 

Hittade du svaret?