Prisgarantin är en tjänst vi erbjuder alla våra kunder.

Prisgarantin innebär att om abonnenten får ett billigare erbjudande från Telia, Tele2, Telenor eller Tre, på ett abonnemang med samma innehåll (till exempel fria minuter, antal GB data) som abonnenten har hos Leverantören, så sänker Leverantören priset eller ökar innehållet i abonnemanget till motsvarande nivå.

På detta sätt är Abonnenten under dessa förutsättningar garanterad motsvarande pris. Prisgarantin gäller enbart ordinarie erbjudanden som kan verifieras på ovan nämnda bolags hemsida och kan ej tillämpas på tillfälliga kampanjer. Prisgarantin gäller en (1) gång under bindningstiden och gäller till dess att Leverantören meddelar Abonnenten annat. 

Om du vill nyttja prisgarantin så tar du kontakt med oss på kundservice@verbal.se eller på 0771-400 100. Om du har fått en offert från en annan leverantör kan du även bifoga detta om du mejlar in det.

Hittade du svaret?