Med vår slutfakturaersättning kan du enkelt få hjälp med att betala av din slutfaktura hos din gamla leverantör och såhär funkar det.

Du och vår rådgivare bestämmer och kontrollerar ifall du eventuellt kommer att få en slutfaktura och bestämmer hur ersättningen ska utformas. När du har fått en slutfaktura så går du in på www.verbal.se/slutfaktura och fyller i samtliga uppgifter som finns i formuläret.

Om alla uppgifter stämmer överens så läggs en utbetalning till det kontonumret du har angett 10 dagar efter att formuläret kommit oss tillhanda, vänligen notera att endast företagskonton godkänns för utbetalning på grund av säkerhetsskäl.

Jag har fått en slutfaktura som jag inte visste om, hur gör jag?

I dem fallen där du får en slutfaktura efter att du har tecknat avtal med oss så kan vi självklart hjälpa, kontakta oss på kundservice@verbal.se eller på 0771-400 100 så hjälper dig med det.

Vid godkänt avtal behöver du därefter genomföra ovanstående steg.

Hur mycket ersättning har jag rätt att få ut?

Ersättning uppgår till 90% av slutfakturan, max 6000 kr/abonnemang som slutfaktureras av tidigare operatör.

Hittade du svaret?